hOLIDAY

*BILD PÅ MIG DÄR JAG ÅKER PULKA*

Har hunnit med en hel del under lovet. Eller, vara sjuk en hel del i alla fall. Oscarsgala har det ju blivit såklart, men den var verkligen ine bra i år, och ingen höll något spektakulärt tal. Nej, det var ett riktigt bottennapp. Har varit lite hos min mest underbara såklart, umgåtts med honom. Kajsa kom och hälsade på i onsdags, vi åkte pulka och gjorde marängsviss och såg på halv åtta hos mig. Det var ju i Karlstad, så då blev de till att kolla på det.

Kom hem igår, och har inte gjort så mycket hemma sen dess, pluggat lite matte bara. Låg (ligger) ju en hel del efter eftersom jag varit sjuk. Iofs låg jag efter innan jag blev sjuk också, fast det gjorde de flesta:)

Idag har jag varit en sväng till pappa och tittat lite på kameror med honom. Woah, vilken djungel det är. Canon EOS 1000D, 1100D, och 500D är de jag kollat mest på. 500an är helt klart vassast, men också dyrast. Tough choice.

Nä, nu ska jag städa lite på rummet, eventuellt göra lite mer matte och hoppas på att pojken min ringer mig.

Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0