Despicable Me


De är underbara.

Ja Sandra, jag har blivit duktig nu vettu;)

Vaknade till snöstorm idag. Det virvlar fortfarande utanför fönstret, hoppas mina brudar kan ta sig till mig ändå. Det blir väl att laga mat först och främst, (måste ta upp kycklingen ur frysen) sen snacka och mysa. Kanske dra på en film. Josse och Madu kunde itne komma, men jag får umgås med dem en annan gång. Egentligen visste jag ju att Josse skulle till Katrineholm, men det hade jag totalt glömt bort. Ah well, jag kan messa mycket mer snart iaf. Jag inväntar mitt abonnemang från Halebop, som jag beställde för några dagar sen. Senast måndag borde det komma, tycker jag.

Filmtips; Animerade Despicable me/Dumma mej är en riktigt mysig film. Passar nog bra en snöig dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0