The Chicas of Grums

En sommarkväll vid Agnhammar. Kanske från åttan?

Mina fina vänner har nu lämnat mig, och jag har diskat efter oss. Elsa, Sanna och Viola var det som kom över, och vi hade det asroligt, precis som vi brukar. Vi lagade mat först, och sen blev det spel, snacks och massa skitsnack. Längtar till sommaren, får umgås mer med dem då, och vi måste självklart ha picnic och näcka nere vid Agnhammar, det finns inte mycket som är bättre en det en ljum sommarkväll. Av någon anledning är det alltid varmare där en på någon annan badplats i Grums. Måste ta med min Daniel dit någon gång. Många intressanta händelser har utspelats där nere. Jag och Sanna badade topless en gång, när de kom en gubbe och också ville bada. Tur att överdelarna låg på berget och tur att vi var snabba. Gubben verkade inte bry sig mörkvärt ändå. Han hoppade i, sen klev han upp och gick iväg.

Ah well, det är länge kvar till sommaren än, men vi är i alla fall över på rätt år.

Fortsättning på historien om min Trisslotter: Bytte till två lotter idag, nit på bägge. End of story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0