Sista dagen på jullovet

Hej och hå, nu var det fredag. För ett dygn sen låg jag och sov, latmask som jag är. Dags att börja vända tillbaka på dygnen lite smått. Jaja, la mig iaf 80 min tidigare idag än vad jag gjorde igår. Fortsätter jag så här så ska det nog bli bra fram till skolstarten. Jag ska försöka komma in i någon slags rutin den här terminen hade jag tänkt. Jag vill hinna med att träna, plugga och se en film varje dag, och sen lägga mig och sova utan att det blir för sent. Det blir en utmaning, men jag ska försöka. Det är nog mest datorn som står i min väg. Jaja, jag får planera min fritid, det brukar funka.
Just nu håler jag på att planera den här dagen. Jag ska:

-Gå ner i källaren med lite prylar
-Städa klart mitt skrivbord
-Göra müsli
-Handla nudlar
-Ta en långpromenad
-Boxas
-Se en film
-Lägga mig för att sova senast klockan kvart i ett.

Ganska mycket att göra, men sätter jag igång nu så borde de inte vara några problem. Börjar med källaren och långpromenaden tror jag. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0