Precis som vanligt

Ta det lugnt, så lätt försvinner jag inte. Har bara varit strängt upptagen ett par dar, med att se säsong två av Criminal Minds. Strängt upptagen, som sagt. Inget plugg har det blivit heller. Satte mig förut, men när jag insåg att jag inte hade med mig formelsamlingen hem så sket jag i det. Datorn behöver min uppmärksamhet. True story really, måste flytta över viktiga saker från datorn till mammas dator/diverse minnen. Jag ska lämna in den imorogn, och vissa bilder och saker jag skrivit vill jag inte förlora, så bäsa att gradera sig. Det tar sin lilla tid, nu är det 2 timmar och 6 min kvar för filen jag håller på att flytta över just nu. Bilder från 2009. Fast det är lugnt, för fem minuter sen var det 4 timmar kvar. Lös den ni, mattegenier.
Tur att jag åker till Daniel imorgon, så jag har tillgång till hans dator, när min egen blir ompyssslad. KOllade lite på datorer på internet förut. Bärbara. Såg en röd... Så fin.

Måndagen planering:
- Åka buss 09.10 mot stan.
- Gå av vid Bergvik, lämna in skiten på Siba.
- Åka in till stan, göra lite shopping.
- Åka till Daniel, väcka honom.
- Plugga med Daniel
- BIO med Daniel. Winter's Bone. Awesome! (Ännu en film att bocka av min lista!)

Hmm, vill visa er ett litet klipp, ska leta reda på det så får ni se snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0