Jorasåatteh

Oh well well well, man ska blogga innan dagen är slut också. Innan dagen är slut hinner jag nog inte, men det blir ett inlägg innan jag lägger mig iaf:)
Första dagen var helt okej, gick ju upp klockan nio, (sovmorgon idag, imorogn och på torsdag!) fast bussen var sen bortåt helvete, så jag kom lite halvsent till skolan. Tur att jag hittade brudarna där de satt i matsalen. Psykologin var booring, men det var iaf sista psykologilektionen för mig. Vg kommer jag att få. *muttrar* Jag frågade henne vad jag skulle ha gjort för att få MVG på min uppsats. Efter ett tag säger hon. "Tja... du skulle ha gjort.... mer..." Ah jo, för kriteriet för MVG är ju att man skriver mycket. Söt lärare man har. Kemin var som vanligt, fast vi kommer och byta platser i fortsättningen. Jag hamnade längst bak. Suger. Mycket. Varför kan vi inte bara ha fria platser, och så får man helt enkelt komam tidigt till lektionen om man vill sitta längst fram?
Matte fortsatte vi som vanligt, genomgångar. Prov vecka sex. Vem bryr sig, nu ska jag sova, natt.

PS. 127 timmar är en mycket bra film. Rekommenderas.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kul att du tagit upp bloggandet igen :) <3

2011-01-16 @ 15:18:43
Postat av: Alma

Älskar dig <3

2011-01-16 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0