Dagens sista

Dagen snart slut då. Sitter här och har ont i skallen, mindre kul. Kan bero på att jag ätit dåligt idag, men det är helt enkelt inte kul att laga mat till en person.

Jag har gjort allt på dagens lista, utom att gör Müsli. Får se om jag gör det nu, eller om jag bara kryper ner i sängen, läser en bok och tar det lugnt. Var länge sen jag la mig före midnatt, kanske kan se till att göra det idag?

Imorgon kommer tre grumsbrudar, Elsa, Viola och Sanna hem till mig. Vi ska mysa och ha de lite gött. Bara umgås helt enkelt. Laga mat blir det nog också, om vi kan komma överrens om något. Det återstår att se om jag får träningsvärk. Boxningen var inte så hårt, men jag är så himla otränad just nu att det inte skulle förvåna mig.

Natt på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men döm om min förvåning när jag ser vilken flitig bloggare du har blivit senaste dagarna!;D Haha good work!

2011-01-07 @ 23:13:43
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0