18 numera

Men hallå bloggen, det var ju inte allt för längesen väl? Mycket har hänt sen sist, nytt år, och jag har blivit 18! Körkortet får vänta ett tag till, men jag har gjort lite andra saker; anmält intresse till att ge blod och fått en första tid i februari, bråkat lite med Halebop och beställt abonnemang, ställt mig i bostadskö hos KBAB, skrivit ett KICK-ASS-cv, som jag ska börja dela ut lite här och var. Ett litet helgjobb skulle sitta bra, och om inte annat så är det dags att söka sommarjobb. På Gruvön har jag snart sökt, sitter och anpassar mitt CV efter deras behov just nu.

Idag var jag inne i stan en snabbis, bytte en berlock som jag fick två av när jag fyllde år, kollade runt lite, och kollade synen. Synen var lika dålig/bra som förut. Jag fick med mig ett gäng bågar hem, som jag ska prova och se om jag fastnar för någon av dem. De enda brillor jag någonsin haft är för svaga förr mig nu. I need something a little bit stronger. Höhö, passar ju nu när jag är 18. På min 18-årsdag gick jag till ICA för att köpa en cider och en triss. Cidern smakade skit, men jag vann 25 spänn. Dagen därpå bytte jag ut den lotten mot en ny, och på den vann jag 50 spänn. Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Ida we

Hah damn, grattis!! :)

2011-01-07 @ 14:22:36
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0