Vårruset 2011



Så här snygga var vi förra året!

Nu är det dags att börja motionera och komma i form inför Vårruset 2011, 11 maj går det av stapeln här i Karlstad. Förra året var vi ju ett kompisgäng som hade jättekul och som sprang och hade picknick i regnet efteråt. I år satsar vi på bättre väder och bättre reslutat!
Jag sprang 5 km på 28 eller 29 minuter förra året, och nu när jag tränade idag, sprang jag 3,7 km på en halvtimme. Min komdition har försämrats avsevärt. Jaja, jag har ingen annan än mig själv att skylla. Jag har inte tränat regelbundet sen höstlovet.
Idag hade jag en tid hos tandläkaren strax efter åtta, och när jag var klar där hade jag två och en halv timme att spendera innan jag skulle till skolan. Geuss what, jag gick till badhset och tränade. Överraskade mig själv lite där. Ah well, kom hem, duschade och åt en liten lunch. Avocado och lite kött. Har packat ner en pizzamuffins i väskan också, behöver nog mer energi innan idrotten senare idag.

Idag när jag kommer hem blir de pluggning av för hela slanten. Ska skriva engelska, plugga fysik, plugga kemi och eventuellt skriva en argumenterande text för svenska C. Full rulle, med andra ord.

Nu är det dags att stänga ner datorn och gå till bussen, godbaiii (VEM är det som säger så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0