Mjau

Helgen har varit innehållsrik, med tjejkväll, 85-årskalas och träff med en del av Daniel släktingar. Det har varit kul men uttröttande. Hoppas verkligen att Kemiprovet går lätt, för jag har inte pluggat så mycket mer än det jag gjorde i torsdags. Det enda jag gjort sen jag kom hem idag är att skriva en argumenterande text. Jag argumenterar för gratis lokaltrafik, tror faktiskt att det blev ganska bra. Vänta bara, snart finns en fet insändare i VF/NWT, höhö.
har lyssnat lite på The Ark också, tror faktiskt jag är lite sugen på att höra och se dem på nöjes i mars, jag och Kajzo crazy on the dancefloor. Hmmm, vi får se. För övrigt är det sista veckan innan sportlovet, UN DER BART! Kemiprov och argumenterade text tills imorgon, och engelskaläxa tills på onsdag, sen är det typ slut. Nej. Va fan. Har ingen inspiration. Här får ni att titta på istället:

Dit ska jag i Augusti. HÖH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0