Dödstrött

Såhär såg jag ut på nyår. Och ja, ni älskar mitt falska leende.


Oh boy, hur är det möjligt att vara så trött när helgen är slut? INte har jag gjort särskilt mycket heller, trots att jag kanske borde. Ska snart sätta mig och skriva små talkort inför min presentation i Svenska C imorgon, jag ska prata om Sri Lanka. Vi ska prata inför halvklass, vilket innebär att jag har sovmorgon till klockan 10! Härlig start på veckan. Hoppas veckan kommer bli bra i övrigt. Matteprov på fredag, får jag VG så blir jag så nöjd så. Annars är det tre läxor också. Har faktiskt varit duktig och lagt in engelskaglosorna på glosboken.se, så jag kanske kan få det till en vana att gå igenom orden innan jag stänger av datorn varje dag.
På onsdag har jag och Daniel varit tillsammans i ett år! Helt underbart, fast konstigt att tänka att under en månad så syntes vi faktiskt inte en enda gång. Så får det aldrig bli igen! Snaste veckan har jag bara varit hos honom under några timmar, och bara det är väldigt lite. Nej, sånt får det bli ändring på! På onsdag ska vi i alla fall ut och käka, och jag har förberett en lite överraskning åt honom. Alltid lika kul att se hur glad han blir! :)

Nä, nu ska jag plugga.
Natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0